Monday, January 21, 2013

person

Gambar mesti dramatik..kesan air mata mesti real..huhu..entah ape nak merepek plak kali ni..Ape perasaan bila sometime kita rasa kita dah jadi "person" untuk dia..i mean something like this...

"you know me.if i robe that bank, you are my first guy i must meet.because you are my person"...said

yes it something like that..but at the end, it always not end up well. I pun tak tahu kenapa..kadang-kadang i rasa, macam we already knew better. we were story our background, we change our hobby..is that really a matter for me to be your person??.i tak tahu lah..

i want to be your person..tak kira susah mahupun senang.tapi kadang-kadang i rasa it not worth.once kita rasa kita dah cukup rapat dengan dia..and once dia boleh ignore kehadiran kita just like that.Suatu hari kita menjadi pendengar dia,tempat dia luahkan perasaan, kita pun tahan je lah sebab the true is, i'm your person. to be your person, it's not about to solve your problem,but to hear your problem well. Because kadang-kadang best friend sekalipun, masalah kau,kau jugk yg kena solve, aku takat dengar je boleh la, for you to feel more relief.But when i need you to be my person back.where u going hah?...hang out with another and ignore my call...yes

Penat wei jadi person yang boleh feeling better 400 jam.Nak jaga perasaan orang ni,...oh bukan..but it more to be supportive.tu yang susah.Kita jadi person dia kadang sebab kita rasa sunyi.so the painful of being lonely tu kadang boleh terubat bila kita support dia.So dgn harapan yang sedikit kita harap, one day dia realized yang "yes, he's supported me,i need to be his side now"..

Bukan nak minta lebih.Just a little bit caring and be my side when something happen to me.Bukan dengan ignore my call and massage but at the end you come out with another persons?...*with singular there!!!



sampai hati...

No comments:

Post a Comment