Wednesday, November 13, 2013

BYe B

Dear B,

Kita kenal tak sampai dua tahun. Tapi aku rasa mcm dah kenal kau sepuluh tahun dah. Aku kenal kau tu macam mana..perangai kita serupa. Kisah kita serupa, perangai kita serupa, mulut kita juga keluar ayat yang sama.



B, aku kenal kau bukan sebab aku ketagih nak berkawan, juga bukan sebab aku mencari seorang yang serasi dengan aku lantas senang aku berbicara tentang masalah aku..No!!...aku kenal kau supaya kita dapat berkawan, lebih memahami dan ada tempat utk kita berbicara..

B, kita saling bertukar rasa, kita juga saling mencemburui antara satu sama lain, tapi percaya lah kau juga turut sedar yang semua itu cumalah sandiwara antara kita.
Kelak akhirnya kita ketawa bersama. itu yang menjadi moment terindah antara kita.

B, Saat kau membawa diri jauh ke Negara orang buat aku sunyi sangat...tidak ada berita langsung yang kau kirimkan kat aku..kosong giler B..Aku hari2 check FB so that ada story pasal kau..walaupun aku tahu, setiap post yang kau kirim, aku langsung tak bekenan. But then aku tak kesah B..

 
 
B, Sometime ada benda yang aku nak share dgn kau..walaupun sebesar kuman, yang boleh buat org menyampah..tapi aku tau kau akan dengar je ape yang aku cakap without saying anything..kau terima je apa yang aku cakap walau dalam hati mmg sangat menyampah kan..


B, Aku rasa, kau merantau jauh hingga kau terus berubah. Hidup kau berubah, habit kau berubah dan semuanya turut berubah..aku tak pasti apa yang buat kau berubah terus. Sekecik2 benda aku nak share dgn kau, terus kau banned aku mcm aku ni bukan sahabat kau...Ok it fine beb



B, manusia ada hadnya juga..sama ada bercinta, berkawan atau apa saja lah..aku juga begitu..So now on aku rasa cara terbaik..you choose your own path and I choose mine.Aku tak kesah kau macam mana..I rather have a old you that really annoying rather that the perfect one just like now..

Beb...Sorry to say,, we no longer Blair and Serena anymore..i need to..not because I don't love you...but we just no longer together...


Bye...

No comments:

Post a Comment