Wednesday, November 9, 2011

lihatlahhh

gotcha!!

I bukak sesi persempahan i kali ini dengan konsep tarian ballet..boley??I dengan cikhajjah kita sedang menari sakan.aiyooo i terus tercampak pasai ramai yang duk tak bagi peluang kat kawan baik i si cikhajjah bagi speech kat uols semua..Ok la.ramai duk bising awat i tak meroyan update blog.Nak pulak kak tipah dengan kak mun,duk lah menjengah seminggu sekali blog i dengan harapan i gila meroyan...i malas nak buang masa**masa i lagi berharga dari uols2 semua..matilaa...

Jah,i serahkan tahta i sekejap pada u

Ok nampaknya cikhajjah dah bersiap sedia belakang stage dah tu..**ala2 membuat kemunculan program ustazah pilihan sangat kan kau jah.

Are you ready Jah????peminat kau dah HADIRRRR ni

Sat na,i nak buat smoky eye 7 lapis!!kau ada?

.mentang-mentang i bagi peluang,guna blog i untuk speech u,terus u feeling kekwat dengan i..Ok la mrasaaa semua kemunculan cikhajjah kita yang hadirrr dengan heel pradanya...

Terus mic kena rampas..!!


Salam semua,thank semua kerana hadirrr melangut dekat blog yang tak perlu ni.Motif uols semua nak maki dia walhal siaplah uols??..**nanges


Ok lahh adik-adik,cikjah takmau dah duk beleter panjang,lets luruskan saff semua..rapat-rapat.Jangan biarkan syaiton nirojim ada diantara ruang lutut kita ye.

We love ustazah!!

Adik-adik semua,tajuk kita kali ni,kak jah nak merungkai kenapa ada manusia yang mana dekat dengan kita,selalu di sisi kita,**walaupun kita takmau duk sebelah dia pasal dia busuk..tapi tetap kita hormatkan dia sebagai kawan kita walhal kat belakang kita terus dia bertukar watak**matilaa wan maimunah!!

tudia lah yang dikatakan dengan sikap mementingkan diri sendiri adik-adik semua.Lets ustazah explain kenapa mereka bersikap begitu belakang kita walaupun kita baik dengan depa...**matilaa cikjah tukar watak ustazah pulak

Aiyoo uols semua,cuba uols cek semula dengan siapa uols berkawan skrg,siapa di sekeliling uols,siapa yang uols luahkan perasaan duka dang nestapa uols**tuan punya blog muntah hijau belakang stage..takpa uolss abaikan dia!!..

ustazah cuma mahu berpesan,ustazah tau kita semua kat sini dari kalangan yang baik-baik.Ustazah dapat nampak dari riak muka adik yang dikiri sekali tu..

Ustazahh!!!muah..muah

Ustazah!!adik taste dengan ustazah.muka ustazah macam nasir bilal khan..!!


Motif kau carut ustazah noks...ustazah tak paham kenapa adik nampak ustazah macam lelaki walhal kawan-kawan geng ustazah pilihan cakap ustazah persis nasha aziz!!

Dengar ye semua!!

Mengikut kisah dan pengalaman ustazah,boleh lah kiranya ustazah berkongsi sedikit disini untuk semua adik-adik follower disini..Ustazah dulunya adalah kawan 2-3 orang yang mana merakalah wajah pertama yang ustazah nampak saat ustazah melangkah masuk.Walaupun mata ustazah melilau lilau cari jantan yang kendu..*opp.Selepas itu,ustazah pun berkawanlah dengan mereka tanpa ada was-was.Mula-mula mereka lah yang membantu ustazah sedikit sebanyak walaupun ustazah rasa ustazah lah yang banyak membantu mereka.Ustazah banyak mengalah dengan mereka kerana ustazah tau,kalau ustazah menonjol ke depan,semestinya mereka-mereka itu akan terpelanting kebelakang.

Ustazah tak kesah,kalau mereka berkawan dengan kita,siapa kita seadanya,tidak kira sekaya mana pun kita,secantik mana pun ustazah..**matillaa riak
Namun itu semua tak dapat dibeli dengan harga sebuat persahabatan uols.Namun yang ustazah terkilan sangat pasal bila ustazah sangat-sangat memerlukan pertolongan  mereka,mereka langsung buat endah tak endah dengan ustazah persis ustazah ini pembawa penyakit kelamin..hikss..Tak apa tak apa

**sat nak ustazah p tukar baju sat...

Ustazah hadir semula di pementasan adik-adik kesian...Kalau kawan-kawan ustazah yang tadi mrasa suka bertukar watak,ustazah juga mampooo!!


Ustazah memesan kepada semua,hidup kita bukan tentang diri kita sahaja!!kadang-kala siapa yang cepat,dia dihadapan,siapa yang lembab,mrasa duk belakang.


That why ustazah cakap,cukup-cukup lah tu dengan feeling-feeling kekwat dengan ustazah.kau tak kemana pun!!..Ustazah tak rugi apa-apa.

  Kita ni mintak tolong dia,sebab kita percaya dengan dia dan rasa dia boleh tolong kita.Tapi bila alasan dia menampakkan sangat yang dia memang sengaja tak nak tolong kita,tu yang buat kita menyampah!!Takpa laa..ustazah doakan semoga mereka berbahgia.Sebab boyfriend depa,boyfriend ustazah jua...matilaaaa konsep!!!

i cau dulu naaa

Cepat-capat i padam spotlight sebab ustazah dah gila meroyan!!


tuan-tuan puan-puan...lihatlah dunia!!!!

No comments:

Post a Comment