Friday, September 9, 2011

Sindrom TAKNAK KALAH!!

LINTAS LANGSUNG BERSAMA
by: Prof fizz Polezchiakova
B.A of Sc and Hospitality, M.A of Edu and Fashion
PHD in UFM(Mother of chicken a.k.a Mother of Nature)


Hey uols..tengah lulur cam i kah...

Mood lulur katanya..

Sekalung bunga sakura i taburkan kerana u ol masih setia mengigati i tak kira di mana i berada dan dengan harapan i jugak merindui u ol..**isk..Nanges!!

Thank uolss..

Skop permasalahan kita pada kali ini i nak merungkai kenapa hakak2,hadek2 kita zaman sekarang yang suka mengsindromkan diri sendiri dengan konsep TAKNAK KALAH!!**Boley??



Dengarlah hey..

Ironinya..**matilaa gaya bahasa tinggi..
Untuk menjadi para ikutan serta mengungguli carta,kau mestilah ada style yang tersendiri.Sehingga boleh menjadi ikutan..**opss

kan ikhwan kan...opss

Yang pertama,Apa lagi kalau bukan nak tunjuk yang mulut dia tu berbisa dan dengan itu dia bisa diangkat menjadi star kerana bermulut puaka.Kalau sangsang orang lain,dialah yang juara.So adalah jugak hakak dalam FB,kalau kita baca,dialah diva,habis semua dia mengata.Dalam FB dialah adiwira,mengata orang tak kira cara,termasuklah bos dia juga.Walhal siapalah dia!!**matila

zero!!

Mana-mana orang dia tak suka,walhal,kau nak mengata pun,orang yang kau tak kenal kan.Bila dia menyembur orang yang dia tak suka terus zasss carta dia naek mendadak katanya.

Hoi Minah,dah la gemok!

Yang kedua,apa lagi kalau bukan kes kompang mengompang!!..

Hakak ni kalau mengompang,dialah yang pertama.sangsang kita joint Infiniti money,Kau bagi aku seratus,pasni kau dapat beratus-ratus.!!Kompang kat kita income dia tetiap bulan hasil dari canang kat kita katanya mencecah 3k!!

Tup-tup dalam wall dia,"penat beratur berjam-jam nak ambil ujian darah kat hospital kerajaan.Lembab!!"

Yes yuols,..lagi nak cakap hidup dia tu mewah segala.Kompang kat kita income 3k sebulan walhal nak cek darah sanggup beratur panjang kat hospital kerajaan.Awat tak pi Specialist?

Hakak yang bangga dengan title yang dia ada memang suka feeling diva.dalam FB dia menunjuk segala apa yang dia ada.Duit RM50 30 keping dia buat kipas saja,ATM statement yang menunjukkan baki dalam bank dia tu mencecah rm10k dia tayang kat kita.Dengan harapan kita bangga dengan dia.Walhal duk pulun mintak duit kat kita.How desperatenya dia!!

Bila kita kata,hidup dia cuma tinggal tunggu Crew bersamamu datang buat liputan,mulalah dia nak buat muka.

iskk...

Tak habis dengan itu,mengata kita tak faham kehidupan dia pulak.Buat-buat sedih kata dia teraniaya.

**Nanges

Then terus dia feeling nak lari jauh dari dunia!!padahal dia duk ceruk sungai yan muda!!

I dah taktau nak cakap apa

Dalam pada itu,tetaplah sindrom tak nak kalah mengata semua jantan sujud pada dia,Ada jantan mintak nombor dia,ada jantan ambik dia balik keja,.Walhal?

Anak-anak mak!!

dan tetap lah nak semarakkan bunga-bunga pergaduhan dengan kawan sekerja,kata orang dengki dengan dia.cemburu dengan life dia.walhal kau dapat laki pun dengan guna konsep BUNGA RAMPAI segala!!!

matila konsep bunga rampai..uols tak paham

Bila kita bangga dengan dia dan mintak dia belanja...terus dia feeling nak demam time tu jua.Bila kita mintak duit rumah sewa,tak lebih tak kurang RM121.50 cukup-cukup dia bagi kita.

 i dah nak demam u..!!

Bila kita nasihat,mulalah melaser kita balik,mengata kat kawan tu,mengutuk muka budak tu sampai bergaduh sakan gara-gara Sindrom taknak kalah dia.Dia tak sedar orang ramai duk anti dia buat muka ketat!!

Hey perempuan!!!

Tak cukup dengan mengata segala,sanggup neh cakap kalau orang yang dia mengata tu jumpa dia,dia akan pastikan hidup orang tu menderita..sedangkan muka dia tuh tak lah cantik mana..**matilaa mengata dulang


yes uols hanya dia sajalah yang faham akan kehendak dan naluri dia.Dia hidup dalam dunia dia yang penuh lara.itu sajalah yang membezakan dia dengan dunia kita.Lantak p kat dia.


No comments:

Post a Comment