Monday, September 5, 2011

tema meroyan

As-Salam...


I bersedia belakang stage dengan mic ditangan seraya memperbetulkan heel manolo serta dress marchesa yang tersarung di badan i..Mood tema kali ini sangat LARA serta boleh menitiskan air mata sesiap yang membaca...**matilaamak tetiba


i berjalan di atas stage yang penuh dengan audien2 yang entah dari mana datangnya...
lagu pertama dangerously in love. i sampaikan dengan penuh syandu serta dilambai-lambai tangan oleh peminat yang HADIRRR menggunakan lighter..*tetap!!


Awat tema LARA sangat ni??...sekejap!! belum habis lagi

I gegas2 ke belakang stage untuk menukar dress untuk lagu ke dua pula..i memilih armani untuk kali ni..*matilaa semua nak yang mahal..


sambil mengesat air mata oleh kerana syandu dengan nyayian sendiri..i alunkan pula key kak beyonce dengan lagu if i were a boy...sambil nyanyi sambil kesat air mata..*nanges

seraya itu i tarik pula key best thing i never have versi medly duet dengan Kak Bell dang juga miss kathy..*mrasa i ditengah2..

look!!!

How can we accept when someone lied and don't even care our sacrificed before.i tidak mementingkan diri sendiri mahupun meletakkan sesuatu perkara itu berat baginya untuk memikul..oh tidak..tapi i tidak berupaya menahan andai setiap kata yang keluar dari mulutnya hanyalah dusta belaka.Tidaklah i meminta kesempurnaan darinya bukan jua kelebihan yang dia ada. 

Jujur itu satu yang sukar untuk dilafazkan olehnya.Don't bother F,if you think you have a difficulty to say the truth and don't say at all.because it will break my heart when you said that...shared your love with somebody else is really make me feel awkward.  

king of lire 

The past one belum dapat mengajar kamu supaya menghargai apa yang kamu ada.I'll gave you so much opportunity to say how sorry you are,but at the same time,kau ulang dan ulang lagi perbuatan itu..

You are lying over and over again and hope that i'm the one whos really fool and stupid.Yes i am.!!..and i pretend all what you say is true.i tidak menghalang hidup u,oleh kerana i sedar,who i am di sisi hidup u..tapi terkadang i jua tidak mampu menahan perasaan tatkala u bersama orang lain sedangkan disisi hidup u adanya i.

remember..hey!!!

Ingatlah F,hidup kita ni berkarma,hari ini kau tarik key elicia key..


kau tak rasa esok kau tak tertarik key maria farida???

hey..ape julang2 nama i neh..

like heidi said..


 one day you in,an the next day you out

If you listen to me F,i do love you until i don't need you anymore!!

Seraya i menutup sesi persembahan i dengan lagu single lady versi balada..

bayen..

No comments:

Post a Comment